ACTUALITAT

L'ACA a les xarxes socials


Publicat el: 06/07/2017

L’Automòbil Club d’Andorra és present des de fa temps a les xarxes socials. Sabedora que a les xarxes s'hi reuneixen usuaris de tots els perfils i edats, però on també hi trobem al soci, l’ACA ha volgut fer-ne ús com una plataforma més per donar a conèixer els seus serveis, resoldre possibles dubtes (són també un canal d’atenció al públic), assessorar al soci, compartir amb ell continguts o notícies d’interès comú i generar conversa entorn a temes d’actualitat.

Ampliem la comunicació

Les xarxes socials han ampliat la possibilitat de comunicar-nos i interactuar amb grups de persones llunyanes a nosaltres. I el fet de ser –si més no, en els seus inicis– un mitjà d’interacció sobretot entre les persones, ha estat i és d’un gran valor per a les empreses o entitats com l’ACA: a través de les xarxes podem comunicar el nostre missatge a moltes més persones (llunyanes però que poden tenir en comú la passió, per exemple, per l’automobilisme) i en un llenguatge molt més proper a elles perquè, de fet, ens estem movent en el seu terreny. Per això, la nostra feina rau en generar continguts de forma continuada i de qualitat, i empàtics amb tu, el nostre soci i seguidor. 

Parlem de mobilitat? Parlem de competicions esportives que tenen lloc al nostre país? Parlem de si la bicicleta com a mitjà de transport habitual serà una realitat aviat a Andorra? Sí, és clar. I de moltes més coses!

I avui, doncs, de què parlem?

Ens agrada dedicar cada dia de la setmana a un contingut o temàtica diferent, tant en el nostre Facebook com en el Twitter.

El dilluns és moment de posar-nos al dia sobre l’actualitat automobilística del país i del que es fa arreu en innovació en el sector. Notícies sobre l’augment de les matriculacions al país, de noves tecnologies que arriben al sector automobilístic, com la tecnologia 'blockchain' i el Big Data (sabies que compartint dades de milers de viatges de conducció humana es podran desenvolupar eines per fer cotxes i trajectes molt més segurs?), o descobrir que una conducció eficient ens permetrà reduir fins a un vint per cent el consum del combustible!

 

 

Els dimarts et volem donar consells relacionats amb la mobilitat i la conducció, la prevenció... parlem de seguretat a la carretera! I, si podem, generar conversa amb els nostres usuaris (volem que interactuïs amb nosaltres!). A la revetlla de Sant Joan, ja ens vas fer cas? Vas planificar el teu viatge? I, si vas ser el conductor oficial, vas prescindir de l’alcohol?

Els dimecres són els dies dedicats cent per cent a tu, soci i seguidor, perquè volem que ens responguis a la nostra enquesta: quin és el millor calçat per conduir quan fa molta calor? Quin accessori no pot faltar dins el nostre vehicle doncs podria ser motiu de sanció? Si topem amb un accident de motocicleta a la calçada, com hem d'actuar? Vinga, esperem les teves respostes!  

Dijous volem donar a conèixer molts dels serveis que ofereix l’entitat, perquè tant el soci com el seguidor de les nostres xarxes socials coneguin de primera mà molts dels avantatges que tenen o tindran en cas de fer-se soci. Per exemple, l’assistència sanitària urgent que es gaudeix en cas de patir un accident a l’estranger:

 

 

I els divendres la protagonista és la competició esportiva  amb referències, fotografies i articles sobre les competicions que organitza l’ACA (Pujada Ordino-Arcalís, Ral·li Andorra Històric, Les Crèdit Andorrà GSeries...), així com també d’altres competicions fora del nostre país. Posa’t al dia en competicions a Andorra, en Fórmula 1, Fórmula E...

El món de l’esport és, però, el protagonista absolut del nostre Instagram. Allí, les imatges valen més que mil paraules! I de recent estrena, el Linkedin d’ACA pretén donar a conèixer l’entitat entre els usuaris professionals que utilitzen aquesta plataforma. 

 

 

La potenciació de les nostres xarxes socials, junt amb la creació de la nova web, enceten aquest nou procés de redefinició de la nova imatge que l’ACA vol oferir perquè els socis i no socis conegueu al cent per cent tots els serveis, i per poder tenir, alhora, un contacte directe.

T’acompanyem sempre, també en les xarxes socials.