Notícies
Dues sòcies del Club ens expliquen la seva experiència amb l'assistència rebuda per part de l'ACA quan varen tenir un problema amb el seu vehicle i durant un viatge
Dues sòcies del Club ens expliquen la seva experiència amb l'assistència rebuda per part de l'ACA quan varen tenir un problema amb el seu vehicle i durant un viatge.
"Un dia en el qual els temps és molt just, el cotxe ens va fallar just a l'entrada d'un pàrquing a Andorra la Vella. De seguida vam trucar a l’ACA i pocs minuts després teníem el cotxe del Club per donar-nos assistència. Des de la persona que ens va contestar el telèfon fins al tècnic que va venir, l'atenció va ser ràpida i agradable, es van encarregar de tot. Ens van portar directe al nostre concessionari de confiança i poc temps després teníem el cotxe novament en marxa. Vam tenir un tracte i servei excel·lents". Judith, assistència al vehicle a Andorra.
"Va acabar el període escolar i vam anar una setmana de càmping al Delta de l'Ebre; ho teníem tot planificat amb dos mesos d’antelació. Vam arribar i el primer dia, al capvespre, la petita de la família va començar a trobar-se malament. Vam trucar a l'ACA i a partir d'aquí ens van derivar a un hospital. De manera puntual estàvem sense cotxe i ja no hi havia transport a la zona, així que ens van enviar un taxi. Tota l'assistència va ser excel·lent, des del moment de la trucada, passant pel taxista i els metges de l'hospital. A la incertesa i angoixa del moment, aquest tipus de suport es converteix en vital. Tota la vida he format part de la gran família dels Automòbil Club, primer al meu país d'origen, l’Uruguai, i ara al Principat. Sempre que he necessitat ajuda, hi són. Són part del nostre camí". Paola, assistència sanitària a Catalunya.